KOZAK.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem KOZAK.pl, prowadzony jest przez firmę "KOZAK" PIOTR KOZAK, z siedzibą w Gdańsku, 80-288 Gdańsk, ul. Politechniczna 7, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej w Gdańsku pod nr 74245, posiadającą NIP numer: 9570487883, Regon numer 191441397, nr kontaktowy 58 520 40 30, adres e-mail: [email protected]

REGULAMIN  SKLEPU  INTERNETOWEGO

1. Sklep internetowy KOZAK.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę https://KOZAK.pl 

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie KOZAK.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

3. Na stronie KOZAK.pl podana jest cena brutto (zawierająca podatek VAT) jak również cena netto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena brutto widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy dowód zakupu (paragon lub faktura vat). 

5. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskich Inpost oraz Poczta Polska. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy. Po przekroczeniu progu darmowej dostawy w wysokości 199 złotych, wysyłka jest bezpłatna dla kupującego. Istnieje również możliwość odbioru osobistego.

6. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
   - Przelew tradycyjny
   - Przelew natychmiastowy
   - Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
   - Płatności odroczone PayPo
   - Raty Online
   - Za pobraniem - gotówką lub kartą kurierowi
   - Płatność gotówką, kartą lub BLIKiem w sklepie stacjonarnym
     Operatorem płatności natychmiastowych i kart płatniczych jest Przelewy24
     Paczka jest wysyłana niezwłocznie po zaksięgowaniu wpływu na nasze konto. 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

7. Dodatkowe koszty związane z wysyłką towaru wynoszą:
   -  odbiór osobisty - 0 zł
   -  odbiór w punkcie Poczty Polskiej, Żabce itp. - 11,99 zł
   -  wysyłka do paczkomatu - 12,99 zł
   -  wysyłka kurierem Pocztex - 11,99 zł
   -  wysyłka kurierem Inpost - 14,99 zł
   -  pobrania płatne dodatkowe 5,00 zł (opłata nie jest pobierana w przypadku przekroczenia progu darmowej dostawy)
8. W uzasadnionych przypadkach, KOZAK.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu wysyłki i płatności do części metod.

9. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. 

10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

11. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

12. Termin dostawy firmą kurierską wynosi zazwyczaj dzień roboczy po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. KOZAK.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane podaniem błędnych danych adresowych. 

13. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu zależy od producenta. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje wg serwisu KOZAK) może zostać pobrana opłata za diagnostykę i ekspertyzę w wysokości zgodnej z obowiązującą taryfą oraz sprzęt zostanie wysłany na koszt reklamującego.

14. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. 

15. W przypadku gdy rzecz posiada wady fizyczne lub prawne, czyli występuje niezgodność towaru z umową, konsument może żądać:

  1. obniżenia ceny; obniżenie ceny powinno odzwierciedlać rzeczywiste obniżenie wartości sprzedanej rzeczy.
  2. usunięcia wady, usunięciem wady jest np. naprawa rzeczy.
  3. wymiany rzeczy na wolną od wad.
  4. odstąpić od umowy, ale tylko w przypadku, gdy wada jest istotna; wadą istotną jest wada, która nie pozwala na używanie rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem.

Sposób reklamacji wybiera kupujący. Reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązań, należy odesłać na adres KOZAK Serwis, ul. Politechniczna 7/20, 80-288 Gdańsk.
Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi.

16. Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. 

17. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione. 

18. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nienoszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach. 

19. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie dostarczony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres KOZAK Serwis, ul. Politechniczna 7, 80-288 Gdańsk. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

20. Klient może odstąpić od umowy wypełniając formularz odstapienia od umowy oraz przesyłając go na adres mailowy: [email protected] lub korzystając z samodzielnie przygotowanego formularza zawierającego wymagane informacje.

21. Dodatkowo sklep dopuszcza zwrot zamówionych produktów po upłynięciu 14 dni, a przed upłynięciem 30 dni od dostarczenia zamówionego przesyłki, pod warunkiem, że zwracany produkt nie posiada śladów użytkowania.

22. Klient ma prawo skorzystać z unijnej platformy http://ec.europa.eu/consumers/odr/ służacej do ujednoliconego, pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących umów między konsumentami a przedsiębiorcami zawieranych online.

23. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu KOZAK.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki. 

24. Zespół sklepu KOZAK.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 

25. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie KOZAK.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM KOZAK.pl

1.1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.

1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmom obsługującym proces ankietowania. Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach są obsługiwane przez firmy: TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław oraz CENEO.PL spółka Z O.O. z siedzibą Legnicka 48A 54-202 Wrocław. TrustMate SA oraz CENEO.PL Z O.O. wysyłają do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularzy online umożliwiających ich wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate oraz CENEO.PL mogą ponowić wysyłkę zaproszenia.

1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, wizytówce TrustMate.io oraz CENEO.PL.

1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

1.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium