Zwroty i reklamacje - sklep komputerowy Gdańsk - Kozak.pl

Zwrot towaru

W przypadku gdy jesteś niezadowolony z otrzymanego towaru lub masz jakieś zastrzeżenia,
napisz do nas: sklep@kozak.pl lub zadzwoń: 58 520 40 30

Zgodnie z obowiązującym prawem, konsument ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, 

wypełnij oświadczenie wraz z numerem konta do zwrotu środków i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

KOZAK Serwis
Politechniczna 7/20/20
80-288 Gdańsk

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Bardzo prosimy o staranne zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie i bezpieczne wysłanie produktu.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz faktury zakupu lub paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KOZAK Serwis
Politechniczna 7/20/20
80-288 Gdańsk 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl