
Zwrot towaru
W przypadku gdy jesteś niezadowolony z otrzymanego towaru lub masz jakieś zastrzeżenia,
napisz do nas: sklep@kozak.pl lub zadzwoń: 58 520 40 30
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od dnia dostarczenia zamówienia.
Jeśli upłynęło już 14 dni od dostarczenia przesyłki, lecz mniej niż 30 dni, umożliwiamy zwrot towaru pod warunkiem, że produkt nie posiada śladów użytkowania.
Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz zwrotu wraz z numerem konta do zwrotu środków i wyślij go na nasz adres sklep@kozak.pl
Prosimy o wypełnienie formularza i odesłanie spakowanego produktu na adres:
KOZAK Serwis
Politechniczna 7/20
80-288 Gdańsk
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Bardzo prosimy o staranne zapakowanie produktu w oryginalne opakowanie i bezpieczne wysłanie produktu.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu i wysyłka
Składając reklamację prosimy o skontaktowanie się z nami w celu zlecenia odbioru paczki i samodzielne odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz faktury zakupu lub paragonu.
KOZAK Serwis
Politechniczna 7/20
80-288 Gdańsk