Subiekt GT rozszerzenie o 3 stanowiska
InsERT Subiekt GT rozszerzenie na kolejne 3 stanowiska
Oprogramowanie w języku polskim, licencja bezterminowa
Wymagany program: Insert Subiekt GT
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Motor bazy danych zastosowany w programach z linii InsERT GT to - Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany w wraz z systemem.
Podstawowe możliwości Subiekta GT:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
- prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
- obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
- obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
- pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
- wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
- pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;
- pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
- Integracja z systemem rezerwacji zarezerwuj.pl
Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT - dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety - Niebieski Plus, Zielony Plus oraz Czerwony Plus
Wymagania systemowe Subiekta GT:
- komputer z procesorem minimum 1 GHz (lub lepszym);
- 1 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
- około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
- system operacyjny Windows 8.1, Windows 10, Windows 11, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016; Windows Server 2019; Windows Server 2022;
- system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017, 2019, 2022 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2019 dostarczana jest wraz z systemem.
Koszty dostawy Darmowa wysyłka niezależnie od wartości zamówienia oraz możliwość bezproblemowego i bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni
Opinie o produkcie (1)
19,99 zł
16,25 zł
79,99 zł
65,03 zł
647,00 zł
526,02 zł
37,99 zł
30,89 zł
979,00 zł
795,93 zł
1 249,00 zł
1 015,45 zł
1 986,00 zł
1 614,63 zł
49,99 zł
40,64 zł
2 289,00 zł
1 860,98 zł
24,99 zł
20,32 zł
1 176,00 zł
956,10 zł
1 199,00 zł
974,80 zł
Zadzwoń lub napisz do nas maila
Miałem już Subiekta i potrzebowałem rozszerzyć go na kolejne stanowiska. Tutaj znalazłem w najniższej cenie. Bardzo szybka wysyłka i co najważniejsze wszystko działa od momentu wpisania klucza.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.