B450 TOMAHAWK MAX
SERWIS
Tu znajdziesz informacje producentów sprzętu dotyczące gwarancji i serwisu


Odnośniki do stron producena
 
  AcerInternetowy serwis Pomocy technicznej firmy Acer
  Brother Autoryzowany serwis gwarancyjny BROTHER
  Hewlett Packard  Wsparcie i Pomoc techniczna, sterowniki i oprogramowanie produktów HP
  LG Electronics Dział pomocy technicznej
  Samsung  Informacje o terminach i warunkach gwarancji produktów firmy Samsung
  Samsung  TELMARK - Autoryzowany serwis centralny produktów IT marki Samsung na terenie Polski
  Seagate  Informacje producenta na temat prawidłowego pakowania i dostarczania dysków twardych do serwisu
  Seagate  Sprawdź gwarancję i zgłoś zwrot, weryfikacja czasu trwania oraz ważności gwarancji
  Western Digital  Informacje producenta na temat prawidłowego pakowania i dostarczania dysków twardych do serwisu
  Western Digital  Usługi gwarancyjne, weryfikacja czasu trwania oraz ważności gwarancji

Ogólne informacje na temat gwarancji i serwisu produktów


1. Każdy produkt posiada gwarancję producenta.
2. Jeżeli do produktu jest załączona karta gwarancyjna producenta (np. drukarki HP), nabywca zobowiązany jest realizować swoje prawa w jego sieci serwisowej. Kontakt do autoryzowanych serwisów znajduje się na karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta. 
3. W przypadku wykrycia szkody mechanicznej (nie będącej szkodą naturalną produktu), koszty naprawy ponosi klient. 
4. Klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru i wymiany go na inny produkt w ciągu 10 dni od daty zakupu.
5. W przypadku znacznych zmian kursów walut sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu towaru (art. 10 pkt 3 ustawy z dnia 2 marca 2000).
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ewentualne blednę opisy nie mogą jednak być podstawa do roszczeń - w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji. Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.
Profesionalny Partner DELL  MICROSOFT Partner  HP Partner
KOZAK Salon Sprzedaży i SERWIS
(D.H. Jantar Box 20)
ul. Politechniczna 7/20
80-288 Gdańsk

  58 520-40-30
  info@kozak.pl
Marcin - Informacja handlowa
Błażej - Dział techniczny
NIP REGON
© 1997- KOZAK.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Oprogramowanie KQS.store